Igår fick jag några produkter från E.l.f som jag aldrig testat innan av mamma. Jag testade dem idag så jag tänkte ge mitt första intryck på dem. 
- Ögonskuggorna: Skuggorna var inte speciellt pigmenterade men det blev bättre när man applicerade med ett finger istället för en borste, om man vill funkar det säkert super om man sprayar lite settingspray på borsten också. Spegeln var bra och denna palett kommer vara jättebra att ta med om man ska iväg på en liten weekend-resa och bara ska ha med sig lite naturligt smink. Däremot kan jag känna att 109 kr kanske är lite väl saftigt med tanke på att pigmenteringen inte var så bra, finns säkert bättre paletter att satsa på.
 
- Ögonbrynspennan: Denna älskade jag! Den hade helt rätt färg för mig och var enkel att arbeta med. Jag hoppas att den sitter bra för då kommer den nog bli min nya favorit. Denna hade ett väldigt bra pris(se nedan).
 
- Läppstiften: Dessa gillade jag också. Båda färgerna var jättefina men jag kommer nog använda den ljusa sidan mest. De var väldigt krämiga och sköna att ha på läpparna, hållbarheten kan jag inte säga så mycket om dock. Med tanke på att man får 2 läppstift så känns 95 kronor som ett bra pris.
 
 
E.l.f brow pencil i färgen "taupe"- 45 kr på Lyko.
E.l.f clay eyeshadow palette i färgen "necessary nudes"- 109 kr på Lyko.
E.l.f day to night lipstick duo i färgen "the best berries"- 95 kr på Lyko.
 
 
smink,

Kommentera

Publiceras ej