Spoiler-varning!!
Läs inte detta inlägg om du inte vill se vad jag fick i boxen denna månad.
 
 
Boxen denna månad heter "the map box" och jag kan säga att jag blev jätteglad för alla grejer, det är inte ofta man gillar allt! Här kommer en bild på innehållet och sedan skriver jag lite om varje sak;
 
 
Indy beauty- rich cleansing mousse: Detta är den ansiktstvätt som jag använder två gånger om dagen varje dag. Med andra ord gillar jag den skarpt! Den jag har håller på att ta slut så det var bra att få en ny. Jag tycker att det är jätteroligt att vi får produkter från Indy i boxen denna månad!
 
Apicia- cream blush: Denna var väl den "tråkigaste" produkten i lådan. Jag använder sällan kräm-blush men nu till sommaren planerar jag att utforska den världen lite mer så det är ändå lite roligt att jag fick den. Fin färg!
 
Eyeko- fat liquid liner: Har länge velat prova detta märke så därför tycker jag det var superkul att få den! Just nu har jag redan en eyeliner som jag använder så denna får vänta lite innan jag testar den.
 
Spa to you- konjac sponge: Detta är en rengöringssvamp. Roligt att testa den, har inte så mycket mer att säga haha.
 
Pop up beauty- happiness moist mask: Jag(precis som många andra) älskar att använda sheet-masks, det är så skönt att inte behöva skölja bort masken när man använt den. Det ska bli jättekul att se om denna fungerar bra!
 
 
 
glossybox, indy beauty, maj, smink,

Kommentera

Publiceras ej