Igår köpte jag ett smyckeskrin på glitter. Jag har kollat på detta några gånger men igår så fanns det bara 1 kvar plus att tjejen som jobbade där sa att vi kunde få rabatt på hela köpet så jag slog till. Köpte även ekollon-berlocken från Therese Lindgrens kollektion(ni ser den i skinet på bilden). Jag är jättenöjd med skinet och det känns som att jag kommer få plats med många smycken där. Just nu har jag bara lagt i de från Therese Lindgrens kollektion men när jag kommer hem senare idag ska jag fylla på med mina andra också. Om ni är sugna på att köpa någonting från Therese Lindgrens kollektion så gör det direkt för de säljs i begränsad upplaga! Så ni inte blir utan.
 
Skrinet kostar 399 kr och finns att köpa på glitter.
Ekollon-berlocken kostar 149 kr och finns även den på glitter.
 
 
Therese Lindgren, glitter, smycken,

Kommentera

Publiceras ej