I början av april la jag en beställning hos beauty bay och för några dagar sedan kom den. Det tog väldigt lång tid men jag tror att det beror på att postnord har problem just nu. Jag beställde det omtalade pudret, "blodmasken" från the ordinary och en highlighter-borste från zoeva. Pudret och borsten gillar jag verkligen. Det enda är att pudret kommer i något som liknar en kryddburk så det är svårt att använda utan att spilla ut massor. Jag har klickat hem en tom puderburk från tikei som jag ska hälla över lite puder i. Ansiktsmasken kan jag inte säga något om än då jag endast använt den en gång. Eftersom den innehåller syror så tog jag bara väldigt lite produkt och hade inte på den hela tiden, jag vill att min hy ska kunna vänja sig. Återkommer med en bättre recention av masken vid ett senare tillfälle.
 
 
rcma, the ordinary, zoeva,

Kommentera

Publiceras ej